Ana içeriğe atla

...yeni bir etkinliğe var mısınız?...


diğer etkinliğimiz devam ediyor hala ben de istek üzerine yenisini ama daha kısa sürecek bir etkinlik başlatmak istiyorum.

100 motiften oluşacak battaniyelerimiz olacak bu sefer.

herkes 25er motif yapacak ve benim kura ile belirlediğim dörderli gruplar motif gönderilecek kişilere yollayacaklar.yani 12 kişi isek bir ayda 3 kişinin battaniyesi olacak ama herkes sadece her ay 25 motif yapmış olacak.yıl sonunda da bitmiş olur battaniyelerimiz:))

31 ağustos 2012 son tarihimiz olsun katılımcıları belirlemek için.daha sonra da hemen bir hafta içinde motifi falan belirleyip etkinliğe başlayalım diyorum...

ne dersiniz kimler var??

Yorumlar

  1. oleyyyy... ben varımm... harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaydettim bile:))yine çok eğlenceli olacak:))

      Sil
    2. evet evet çok güzel olacak, katılmayanlar çok şey kaçıracak yine :)

      Sil
    3. :))motif arayışına başlasam iyi olur...

      Sil
    4. canım bu kez yazlık bir battaniye olsun mu? hani şu ne ip diyorlar ona merserize ipler heh evet merserize iplerden pastel tonlarda tabi bulunabilen bir marka :)

      Sil
    5. nako diyorum başka da bir marka demiyorum:))bilmiyorum canım oylamaya sunarız yine önceki gibi çoğunluğa göre hareket ederiz olmaz mı?

      Sil
    6. tabi ki olur :)
      evet evet nako her yerde var

      Sil
    7. bu konuda herkes aynısını düşünüyor sanırım:))

      Sil
    8. yazlık bir battaniye olsun ve nako olsun evet evet evet :)

      Sil
    9. oylama yapıcaz yazlık mı kışlık mı diye:))nako kesin ama

      Sil
  2. çok güzelmiş buuu, yapmayı bilseydim kesin ben de vardım. üzüldüm bile şu an :(

    YanıtlaSil
  3. ben varım neslihancığım hemen kaydet beni lütfen elif

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim zorluk çekmeyeceğiz:))

      Sil
    2. :)) çok seviyorum ben seni umarım bir gün yüzyüze görüşürüz sevgili arkadaşım

      Sil
    3. inşallah görüşürüz canım bende çok istiyorum yüzyüze görüşmeyi:)

      Sil
  4. canım benim bende varım diyeceğim ama çok teredütte kaldım şimdi ne dersin katılayım mı...
    uzun zamandır bişeyler örmüyorum çok çok kolay bir motif olsun bende hazırlıyayım
    ama ya elim çok kötü olursa yani uzun zamandır örmüyorum ya sizin gibi kusursuz motifler yapabilirmiyim ki
    ama kevser hanımın dediği gibi değil kışlık bişeyler olsun ki işimize yarasın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. motiflerin yapılışını anlatıyorum zaten canım ben.öyle zorlayıcı bir motif olacağını sanmıyorum.
      kendini hazır hissedersen biraz düşün vakit bitmeden yine haber ver ismini kaydediyim olmaz mı canım?
      kişi sayısı belli olunca oylama yaparak berliyoruz canım.kevserciğimin dediğini de oylamaya sunarım.çoğunluğa göre karar veririz;)

      Sil
  5. bu sefer ben de katılmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  6. blogger olmak şartı yoksa eğer, ben de varım dıyorum ;)

    sevgıler
    fıdan

    YanıtlaSil
  7. tamam canım yaz benide... deniyelim bakalım...

    YanıtlaSil
  8. bende katılmak isterim, fakat tam detaylarını öğrenmem gerekiyor, çünki 1 haftaya kadar yurtdışına çıkacağım ve nasıl ve ne şekilde yollarım onu bilemiyorum bu etkinliği daha önce görmüştüm ama detaylarını bilmediğim için ikinci etkinlik hakkında hiç bir fikrim yok aydınlatırsanız çok sevinirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her ay bir kişiye motifleri yollamak zorunluluğu var ve yılbaşında biter etkinliğimiz.oradan yollayabilirim dersen kaydediyim seni de.br de sana yollanacağı zaman türkiyeden bir adres verirsen herkes o adrese yollar sorun olmaz diye düşünüyrum.
      4 kişi 25 er motif yapıp birine yollayacak.kura ile hangi ay kime denk gelecek onun ayarllamasını yapıcam ben sadece.belli bir motif modeli olacak.belli bir marka ip olacak.sonra ben motifi örüp cm olarak ölçü vereceğim.herkes ona uygun örüp o ay kime yollaması gerekiyorsa ona yollayacak...
      senin için uygunsa adını ekleyim listeye

      Sil
  9. merhabalar , bende katılmak isterim, ama sormak istediğim , motifleri kendimizmi birleştireceğiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. isminizi kaydediyorum o zaman...evet motifleri size yolluyoruz biz siz de birleştiriyorsunuz.isterseniz siz kendiniz de ekleyip büyütebilirsiniz

      Sil
  10. Nurcan da varmı Beyhan da varmış Selcen de varmışş süperrr diğer arkadaşlarla da inşallah tanışırız .
    alonenes kaç kiş olduk ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 14 kişi olduk canım...20 de yada 16 da bitirmeyi düşünüyorum.tam 4 ay sürüp yılbaşına tamamlamış oluruz.

      Sil
  11. ben de varım ve cok hycanlıyım:)

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar kişi sayısını sizden birkaç dakika önce tamamladık malesef:(ama bir arkadaşımız hala bana dönmedi eğer o dönmezse onun yerine sizi alacağım yada sizin hariccinizde 3 kişi daha katılırsa yeni bir grup olarak yine sizi alacağım.bu ihtimaller olmazsa başka etkinlklerde buluşalım olur mu:(
      yalnız sizden ricam mail adresiniz vermeniz bana.yazdığım durumlardan dolayı listeye eklersek sizi bilgilendirmek amaçlı

      Sil
    2. merhabalar bana mailinizi iletir misiniz bir arkadaşımız çıktı siz de artık bizimlesiniz:))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

...4. motif etkinliği duyurusu...

artık gelenekselleştiğine göre her yıla bir etkinliğin olacağı bir etkinliğe daha başlıyoruz bazı arkadaşlarımızın isteğine göre. bu sefer şartlar biraz değişik malesef.  son iki sefer herkese güvendiğimiz için göndermeyen kişiler oldu malesef bu sefer herkes katılım sağlayamayacak. ve eğer katılım sağlanacaksa da yeni kişilere son ay gönderim yapılacak. malesef son iki etkinlikte ağzımız yandığı için böyle bir karar aldım. telefon numarası değiştirip gönderim yapmayanlar dahi  oldu... şimdi gelelim şartlara 1. ipi nako bonbon lüks  ya da nako baby ya da nako pırlanta olacak modele göre belirleyeceğiz. 2. katılımcılara maille birkaç motif  örneği göndereceğim seçimi birlikte yapacağız. 3.motif seçiminden sonra ben örüp ölçü vereceğim herkes o ölçüye uyacak 4. 5 er kişilik gruplar oluşturacağım 5. herkes herkese göndermeyecek herkes 25 er motif yapıp 4 kişi bir  kişiye yollayacak böylelikle herkeste 100 mitof olacak 6. etkinlik 4 ay sürecek 7. ocak a

... 13.Motif Etkinliği...

Selamlar...  Malum yıllar yıllar önce geldim WhatsApp yokken blog üzerinden motif etkinliği başlatmıştım. Her ay birimize motif yolluyorduk. Yıllar geçti kemik kadromuz oluştu ve 13. Etkinliğimizi yapıyoruz bu yıl. Bazılarımız karışık renk istedi bazılarınız tek renk.  Dört ay boyunca öreceğiz ve benim ilk ay ördüğüm motifler yukarıdaki fotoda 🧡 Motifimizin yapım aşamalarını Nilgün sağolsun anlatıp fotoladı bizler için.  Ben bana gelecek rengi beyaz olarak belirledim. Bakalım sonrası nasıl çıkacak.  Modele uygun İnternetten bir kaç model paylaşıyorum. Yapmak isteyen olursa diye.  Bu örneklerden biri.  Böyle altıgen de yapılabilir tabi 😇 Bu da hatırlarsanız benim ördüğüm aynı model. 🌸 Ne diyoruz o zaman başlasın yeni Etkinlik...  Sevgiler... 

... Yeniyıl Hediyeleşmesi...

Selamlar...  Öncelikle herkese mutlu, sağlıklı, huzurlu bir yıl diliyorum...  Motif ve kitap grubumuz var malum sürekli bahsettiğim. Her yılbaşında sürpriz hediyeleşme yapıyoruz aramızda. Bu yıl çekiliş görevlisi ben idim  Eşleşmeleri kura ile yaptım amaaaaaa kim kime çıktı, kimseye hediyesini alana kadar söylemedim 🙈 İki yıldır kime alacağımızı bilmeden yapıyoruz hediyeleşmeyi ki sürprizi ve heyecanı bol oluyor. Son dk ya kadar kim kime çıktı bilmiyor. Kargo fotosu atıyor adresi alıyor ve yola çıkıyor hediyeler 😇 Bu yıl konseptimiz paketi açınca içinde yılbaşı renkleri çıkması idi o yüzden bolca yeşil kırmızı beyaz göreceğiz...  Bu Hatice'den Zeynep'e ...  İlk ulaşan paketimiz idi ve böylelikle coşkumuz başladı.  Sevgi'den Fatma'ya bu paket...  Kupanın güzelliğinde gözüm kalmadı değil 😃 Hasibe'den Hatice'ye ...  İnce işler Hasibe'den sorulur 🌸 Sevcan'dan Gonca'ya ...  Sevcan abla kargo