Ana içeriğe atla

Beyaz ve Sağlıklı Dişlere Kavuşmanın En Pratik 5 yolu

Bugün hayalinizdeki beyaz ve sağlıklı dişlere en pratik şekilde kavuşma yollarını paylaşacağım. İşte dişlerimi korumamı sağlayan ve rahatça gülümseme nedenim 5 diş temizleme pratiğim :)


Beyaz ve Sağlıklı Dişlere Kavuşmanın En Pratik 5 yolu


1. Rutinlerinize Uyun

Hayatta en önemli şey sanırım sizin için iyi olan ne varsa alışkanlık haline getirmek. Spor yapmak, sağlıklı beslenmek gibi aslında kişinin kendisine bakması ve temizliğine dikkat etmesi de önemli. İşte bu yüzden diş temizliği rutinlerinizi belirleyin ve ona uyun.

Her sabah ve gece yatmadan önce dişlerinizi mutlaka fırçalayın! Bu alışkanlığınızı halen kazanamadıysanız bugün zaman kaybetmeden kendiniz ve diş sağlığınız için büyük karar verebilirsiniz.


2. Size Uyanı bulun!

Nasıl ki giydiğiniz kıyafetler tarzınızı yansımadığında kendinizi o kıyafetin içinde yabancı gibi hissediyorsunuz, aslında kişisel bakımlarınız da öyle. Diş ve diş ati yapınıza en uygun fırçayı bularak diş temizliğinizi daha verimli yapabilirsiniz.


3. Kendinize Zaman ayrın!

Bir şeyi yapıyor olmak kadar onu doğru sürede ve doğru şekilde yapmak da çok önemli. Özensiz bir biçimde yaptığınız hiçbir şey tam olmayacaktır. O yüzden dişlerinize ve kendinize zaman ayırın. Bu zamanı doğru fırçalama teknikleriyle yaparsanız emin olun kısa sürede farkı siz de fark edeceksiniz.


4. Bazı Ayrılıklar Çok Güzel!

Vedalar ve ayrılıklar hep can yakar ama aslında bazı ayrılıklar size çok iyi gelebilir :) Nasıl mı? 3 ayda bir diş fırçanızla vedalaşın ve hijyen açısından önemli bu değişikliği bir alışkanlık haline getirin.



5. Yol Arkadaşınızı İyi Seçin!

Geldik en önemli maddeye. Diş fırçanızı seçtiniz, kendinize zaman ayırdınız, her şeyi tam yaptınız ama diş temizliğinde istediğiniz verimi halen alamıyor musunuz? O zaman doğru diş macununu kullanmıyor olabilirsiniz. Bu konudan mustarip olanlara önerim; Procter and Gamble’ın dünyada pazara sunduğu en gelişmiş beyazlatıcı diş macunu olan 3 Boyutlu Beyazlık Luxe Perfection İpana olacak.

Yeni İpana 3D White PERFECTION diş macunu İpana’nın en hızlı ve en güçlü beyazlatıcı diş macunu. Perfection diş macunu 3 Boyutlu Beyazlık ailesinin en ileri ve etkili beyazlatıcı diş macunu teknolojisini içerir. Böylece diş minesine zarar vermeden sadece 3 günde diş yüzeyindeki lekelerin %100’e kadarlık kısmını etkin biçimde çıkarıyor. Ben bu ürünü çok sevdim, satın almak isterim derseniz tıklayınız.


Tüm bu maddeleri eksiksiz yerine getirenler olarak bol bol gülümsemeyi hak ettik sanırım :)



P.S. Bana bu bilgiler yetmedi, ağız ve diş sağlığı üzerine daha çok şey merak ediyorum diyenleri aşağıdaki siteye alalım.  

http://www.agizbakimuzmani.com/


#ipanaperfection  #gülüşünügöster


İçerik Kaynak: http://www.e-gunlugum.com/

Video Kaynak: https://www.youtube.com/watch?v=RZ5ymuChrW0


 

Bir boomads advertorial içeriğidir.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

...4. motif etkinliği duyurusu...

artık gelenekselleştiğine göre her yıla bir etkinliğin olacağı bir etkinliğe daha başlıyoruz bazı arkadaşlarımızın isteğine göre. bu sefer şartlar biraz değişik malesef.  son iki sefer herkese güvendiğimiz için göndermeyen kişiler oldu malesef bu sefer herkes katılım sağlayamayacak. ve eğer katılım sağlanacaksa da yeni kişilere son ay gönderim yapılacak. malesef son iki etkinlikte ağzımız yandığı için böyle bir karar aldım. telefon numarası değiştirip gönderim yapmayanlar dahi  oldu... şimdi gelelim şartlara 1. ipi nako bonbon lüks  ya da nako baby ya da nako pırlanta olacak modele göre belirleyeceğiz. 2. katılımcılara maille birkaç motif  örneği göndereceğim seçimi birlikte yapacağız. 3.motif seçiminden sonra ben örüp ölçü vereceğim herkes o ölçüye uyacak 4. 5 er kişilik gruplar oluşturacağım 5. herkes herkese göndermeyecek herkes 25 er motif yapıp 4 kişi bir  kişiye yollayacak böylelikle herkeste 100 mitof olacak 6. etkinlik 4 ay sürecek 7. ocak a

... 13.Motif Etkinliği...

Selamlar...  Malum yıllar yıllar önce geldim WhatsApp yokken blog üzerinden motif etkinliği başlatmıştım. Her ay birimize motif yolluyorduk. Yıllar geçti kemik kadromuz oluştu ve 13. Etkinliğimizi yapıyoruz bu yıl. Bazılarımız karışık renk istedi bazılarınız tek renk.  Dört ay boyunca öreceğiz ve benim ilk ay ördüğüm motifler yukarıdaki fotoda 🧡 Motifimizin yapım aşamalarını Nilgün sağolsun anlatıp fotoladı bizler için.  Ben bana gelecek rengi beyaz olarak belirledim. Bakalım sonrası nasıl çıkacak.  Modele uygun İnternetten bir kaç model paylaşıyorum. Yapmak isteyen olursa diye.  Bu örneklerden biri.  Böyle altıgen de yapılabilir tabi 😇 Bu da hatırlarsanız benim ördüğüm aynı model. 🌸 Ne diyoruz o zaman başlasın yeni Etkinlik...  Sevgiler... 

... Yeniyıl Hediyeleşmesi...

Selamlar...  Öncelikle herkese mutlu, sağlıklı, huzurlu bir yıl diliyorum...  Motif ve kitap grubumuz var malum sürekli bahsettiğim. Her yılbaşında sürpriz hediyeleşme yapıyoruz aramızda. Bu yıl çekiliş görevlisi ben idim  Eşleşmeleri kura ile yaptım amaaaaaa kim kime çıktı, kimseye hediyesini alana kadar söylemedim 🙈 İki yıldır kime alacağımızı bilmeden yapıyoruz hediyeleşmeyi ki sürprizi ve heyecanı bol oluyor. Son dk ya kadar kim kime çıktı bilmiyor. Kargo fotosu atıyor adresi alıyor ve yola çıkıyor hediyeler 😇 Bu yıl konseptimiz paketi açınca içinde yılbaşı renkleri çıkması idi o yüzden bolca yeşil kırmızı beyaz göreceğiz...  Bu Hatice'den Zeynep'e ...  İlk ulaşan paketimiz idi ve böylelikle coşkumuz başladı.  Sevgi'den Fatma'ya bu paket...  Kupanın güzelliğinde gözüm kalmadı değil 😃 Hasibe'den Hatice'ye ...  İnce işler Hasibe'den sorulur 🌸 Sevcan'dan Gonca'ya ...  Sevcan abla kargo